torsdag den 24. november 2011

Foderbræt - VNT

Fremstiiling, og opsætning, af kamufleret foderbræt


Som en del af en gruppe skal vi hver især, og sammen, lave en opgave om fugle der inkluderer observationer, didaktik, natursyn m.m.

Jeg har valgt at observere fugle ude på min biotop. Til dette formål har jeg selv lavet foderbræt som jeg vil hænge op i et Birketræ. For at foderbrættet skal falde så godt ind i naturen har jeg også malet det i birkebarkens farver og mønstre.

Herunder billeder af den praktiske opstart på opgaven:






Og efter at foderbrættet nu er færdigt skal det op og hænge i Birketræerne ude på min biotop.




Foderet er en blandning af frø til vildtfugle (strøfoder).





Alt i alt falder foderbrættet, som efter hensigten, rimeligt godt ind i omgivelserne.



...nu er det så bare ud og bruge en del tid på at observere og forhåbentlig få nogle gode billeder af fugle på foderbrættet. Naturen er mit rette element så denne del af studiet er en ren fornøjelse :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar